Dag 65&66 - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu Dag 65&66 - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu

Dag 65&66

Blijf op de hoogte en volg Rosa en Jesse

03 Februari 2013 | Cambodja, Kâmpôt

Hoi allemaal,

We hebben Phnom Penh verlaten en zitten inmiddels aan de kust van Cambodja.
Op onze laatste dag in Phnom Penh hebben we niet heel veel gedaan. We hebben de bustickets geregeld en boodschapjes gedaan en zijn al laatst naar de centrale mark gegaan. Een groot art deco gebouw overkoepelde vele sieradenstalletjes en souvenirstalletjes.

Vanochtend zijn we vroeg opgestaan om naar de kust te trekken. Kampot is iets kleiner dan Kratie en het voornaamste wat je hier kan doen is naar het Bokor National Park. Morgen gaan we met de scooter naar het park en gaan we Bokor Hill bezoeken, een verlaten dorp boven op de berg. In 1920 hebben de Fransen bovenop de berg een klein dorp gebouwd met een groot hotel en een kerk. Toen de Khmer Rouge aan de macht kwam is iedereen verjaagd uit het dorp en sindsdien is het een spookdorp. Lijkt me erg gaaf om te bezoeken. En het zal vast mooie plaatjes opleveren.

Tot snel!

Rosa en Jesse

Rosa en Jesse

Zoals iedereen weet vertrekken wij 28 november naar het warme en zonnige Zuid Oost Azië. We houden jullie met deze blog op de hoogte van wat wij doen en meemaken. x Rosa en Jesse

Actief sinds 25 Nov. 2012