Dag 145&146 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu Dag 145&146 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu

Dag 145&146

Blijf op de hoogte en volg Rosa en Jesse

24 April 2013 | Indonesië, Batavia

Hoi allemaal,

Omdat we er een beetje genoeg van begonnen te krijgen hier had ik bedacht om de laatste twee dagen hier naar wat winkelcentra te gaan. In Jakarta zijn er wel meer dan 100 malls dus dat moest makkelijk lukken. En aangezien we niet veel hoefden te doen per dag konden we ook nog eens lekker uitslapen. Gisteren zijn we als eerste naar de Sarinah mall gegaan, waar je volgens een site goed souvenirs kon kopen. En rara wat we daar hebben gedaan;) Na Sarinah zijn we naar het Grand Indonesia Shopping Town geweest. Een enorm winkelcentrum met heel veel leuke winkels! En bovenin zat een moderne foodcourt waar we aan het einde lekker Japans hebben gegeten.

Vandaag was dus eigenlijk hetzelfde als gisteren en hebben we twee andere winkelcentra bezocht. Heel cultureel is het natuurlijk niet maar het was heerlijk om niet aangestaard en nageroepen te worden.

Morgen is helaas de laatste dag van onze reis aangebroken die we heerlijk rustig gaan doorbrengen in het luxe Mercure hotel. Daar hebben we natuurlijk wel zin in!

Tot snel!

Rosa en Jesse

• 24 April 2013 - 15:22

Hanneloes:

Lieve Jesse en Rosa,

Heel veel plezier die laatste dag! Leuk idee hoor. Geniet lekker van het luxueuze hotel. Goeie vlucht terug!

Liefs mama/Hanneloes

• 24 April 2013 - 22:53

Marjolein Pen:

Lieve Rosa en Jesse,

Wij kijken naar jullie uit, en vinden het fijn dat jullie weer terugkomen. De klusjes stapelen zich na 6 maanden torenhoog op ( grapje) maar ik mis jullie wel. Fijn dat ik juliie weer snel kan spreken. Een hele fijne verwendag en dan op weg naar de welkomszoenen. Bereid jullie wangen maar voor!

Liefs, Marjolein