Dag 147&148 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu Dag 147&148 - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu

Dag 147&148

Blijf op de hoogte en volg Rosa en Jesse

26 April 2013 | Indonesië, Batavia

Hoi allemaal,

We zijn er klaar voor hoor! De tassen zitten vol en nu zitten we in een prachtige lobby te wachten tot we naar het vliegveld kunnen. De meesten van jullie hebben het al gehoord maar gister hadden we ontzettend geluk. De kamer die we hadden geboekt in het Mercure hotel was onder constructie en daardoor werden we ge-upgrade naar een Business Suite! Toen we de suite inliepen konden we onze ogen niet geloven en de glimlachen op ons gezicht kwamen er niet vanaf. We hadden een geweldige badkamer met regendouche en 10 handdoeken in verschillende maten. Overal lagen heerlijke shampoos, zeepjes en andere kitjes. Ook hadden we een aparte 'seating area' waar een bank stond en een flatscreen tv hing. Boven de minibar in de seating area stond nog een espresso apparaat dat heerlijke koffie maakte. Bij het heerlijke bed met 4 zachte kussens hing nog een flatscreen tv waarop super veel leuke zenders op zaten. In de kamer hadden we redelijke snelle wifi voor onze kamer alleen. Elke kamer hier heeft namelijk een eigen netwerk. Nadat we een uurtje of twee in de suite hadden gechilld in onze badjassen zijn we naar de sportschool gegaan. Want ja, we moesten en zouden van elke facility gebruik maken. Na een uurtje gesport te hebben zodat we in shape uit het vliegtuig stappen zijn we het zwembad ingedoken. Daarna hebben we nog gerelaxed in de hottub. Een heerlijke dag hebben we dus gehad! De laatste nacht hebben we heerlijk geslapen in het prachtige bed. En nu is het allemaal alweer over. Best raar dat je zo na 5 maanden in Azië in een vliegtuig stapt en dan hupsakee weer thuis bent. Maar wat hebben we het lekker gehad.

Tot snel, en nu echt tot snel want we zien jullie op het vliegveld.

Rosa en Jesse

• 26 April 2013 - 10:40

Coleman:

Geweldig! Perfect om zo jullie fantastische reis zo te beëindigen. Grandioos idee! We zien jullie terug op Schiphol waarschijnlijk voordat jullie dit hebben gelezen.

Jullie hebben er echt wat van gemaakt. Heel speciaal, en jullie zullen dit voor altijd onthouden en koesteren. Niemand kan dit van jullie afpakken! Gefeliciteerd met een méér dan geslaagde avontuur en tot morgen vroeg.

Liefs,

Coleman/Dad

• 26 April 2013 - 10:44

Erica:

Kan niet wachten om jullie een knuffel te geven.
    Have a nice flight.