Dag 69&70 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu Dag 69&70 - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu

Dag 69&70

Blijf op de hoogte en volg Rosa en Jesse

07 Februari 2013 | Cambodja, Preah Seihanouk

Hoi allemaal,

Veel meer dan chillen doen we hier in Sihanoukville eigenlijk niet. Gisteren zijn we na het ontbijt naar het strand geweest. Het strand lag tot onze verbazing best wel vol maar er was gelukkig nog plek voor ons. De zee (de golf van Thailand) is hier minder mooi en doorzichtig dan bij Koh Tao maar hij is gelukkig niet zo koud als de Noordzee. Na ongeveer een uurtje op het strand zijn we we naar het hotel gegaan en hebben we de rest van de middag bij het zwembad gelegen. Zoals jullie al zeiden is het inderdaad heerlijk om jezelf af en toe te verwennen met een wat luxer hotel.

Vandaag zijn we met de tuk tuk naar het centrum van Sihanoukville gereden. Veel was daar niet te doen behalve een grote overdekte markt. Daar heb ik een mooie Cambodjaanse sjaal gescoord om mijn verbrande rug te beschermen. Na de markt hadden we dus eigenlijk de hele stad al gezien en zijn we teruggereden naar het hotel. Waar we natuurlijk bij het zwembad hebben gechilld.

Een hele boeiende blog is dit niet aangezien we niet bijster veel meemaken. Maar dat neemt niet weg dat we ontzettend aan het uitrusten en aan het chillen zijn :)

Tot snel!

Rosa en Jesse

Rosa en Jesse

Zoals iedereen weet vertrekken wij 28 november naar het warme en zonnige Zuid Oost Azië. We houden jullie met deze blog op de hoogte van wat wij doen en meemaken. x Rosa en Jesse

Actief sinds 25 Nov. 2012