Dag 71&72 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu Dag 71&72 - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Rosa en Jesse - WaarBenJij.nu

Dag 71&72

Blijf op de hoogte en volg Rosa en Jesse

09 Februari 2013 | Cambodja, Phnom-Penh

Hoi allemaal,

Change of plans! In de vorige blog zei ik dat we na Sihanoukville naar het National Park zouden gaan maar dat is veranderd. Omdat er vanaf het National Park geen wegen richting Angkor gaan hebben we besloten terug te gaan naar Phnom Penh. Vanuit Phnom Penh zullen we naar Battambang gaan en daarna naar Angkor.

Na een laatste dag van chillen bij het zwembad zijn we vandaag dus weer gearriveerd in Phnom Penh. We zitten weer in hetzelfde hotel. (Dit ging goed totdat we na het eten allemaal insecten in onze kamer vonden. Gelukkig was het geen probleem om van kamer te veranderen.) Eerst was het plan om morgen gelijk naar Battambang te vertrekken maar omdat er in Cambodja heel erg veel Wild Life Sanctuaries zijn gaan we er morgen eentje bezoeken in de buurt van Phnom Penh. Phnom Tamao Wildlife Sanctuary heeft onder andere gibbons, beren, olifanten, tijgers en herten die gered zijn van bijvoorbeeld mishandelende eigenaren.

We hebben nog veel tijd in Cambodja dus we kunnen straks rustig naar het noorden trekken. Zo kunnen we ook goed de tijd nemen om alle schoonheden van Angkor te bewonderen.

Tot snel!

Rosa en Jesse

Zoals iedereen weet vertrekken wij 28 november naar het warme en zonnige Zuid Oost Azië. We houden jullie met deze blog op de hoogte van wat wij doen en meemaken. x Rosa en Jesse

Actief sinds 25 Nov. 2012